De Club van Sinterklaas en de verdwenen schoentjes film

De club van Sinterklaas en de verdwenen schoentjes + winactie!

Posted In: Baby & Kind | Review
Het is inmiddels vaste prik; elk jaar in oktober komt de nieuwe Sinterklaasfilm uit en zo ook dit jaar. Dit jaar heeft de film de titel ‘De Club van Sinterklaas en de verdwenen schoentjes’ en ik ging hem bekijken.

[themeone_spacer height=”25px”]

Niet met Maxim, want die snapt nog niet bijster veel van het hele Sinterklaas gebeuren, maar met mijn neefje Jayden van 7 die nog heilig in de goede man gelooft. Vrijdag was het zover. Na een voorraad popcorn en drinken te hebben ingeslagen en de stoelverhoger te hebben geïnstalleerd waren we klaar voor de hopelijk spannende film.

[themeone_spacer height=”25px”]
[TS-VCSC-Youtube content_youtube=”https://www.youtube.com/watch?v=jmEIg4OvXHY” video_controls=”0″][TS_VCSC_Teaser_Block_Standalone teaser_graphic=”false” color_separator=”#a2a2a2″ title=”Plot” font_title_family=”Default:regular” subtitle=”Sinterklaas en de Clubpieten hebben een lekker druk jaar: nog nooit werden er zo veel schoentjes gezet. Maar slechterik Kornee wil het Sinterklaasfeest verpesten. Door een foutje kreeg hij vroeger nooit een cadeautje van Sinterklaas. Om wraak te nemen heeft hij Moepies gemaakt, een nieuw soort speelgoedknuffel. De grappige Moepies moeten van Kornee de cadeautjes uit de schoentjes van de kinderen stelen. Als op een ochtend niet alleen de cadeautjes maar ook alle schoentjes weg zijn krijgen de Pieten de schuld. Sinterklaas snapt er niks van. Zal het op tijd goed komen? ” font_content_family=”Default:regular” icon_position=”top” icon=”ts-awesome-film” icon_color=”#000000″ link=”url:http%3A%2F%2Fwww.declubvansinterklaas.nl%2Ffilm||target:%20_blank”][themeone_spacer height=”25px”]
[TS-VCSC-Divider divider_type=”ts-divider-lines” divider_text_content=”Wat vonden we van de film?” divider_border_background=”#ffffff” el_file=””]

Vanaf de start van de film deed Jayden gelijk enthousiast mee. De vraag: “Zijn jullie er klaar voor?!” en daarop het schreeuwende antwoord van mijn neefje (JAAA!) kon uiteraard niet ontbreken.

Met zijn 7 jaar begreep hij vanaf begin tot eind de film. Hij was voor hem goed te volgen, geen een keer vroeg hij iets omdat hij bijvoorbeeld iets niet snapte. Ikzelf als volwassene denk echter dat de film (zeker het begin) wel wat lastig te begrijpen is voor de wat kleinere kinderen, want waarom slaat Sinterklaas steeds Kornee Kwastenbroek zijn huis over?

Af en toe werd er hard gelachen, maar ook viel het regelmatig stil en zag ik een geconcentreerd gezichtje naast me omdat de film dan spannende momenten had. Jayden vond het ook erg leuk dat er in de film een aantal liedjes zaten. Dansen deed hij (in tegenstelling tot de dametjes voor hem) niet, want daar is hij toch net iets te stoer voor, maar hij zong en wiebelde wel mee.

Het eindoordeel is dat deze film een dikke prima krijgt en dat wij het zeker aanraden hem te gaan bekijken!

[themeone_spacer height=”32px”][TS-VCSC-Icon-Title title=”Psstt! Houd de Facebookpagina in de gaten want er komt vandaag wat leuks voorbij…” icon_allow=”false” align=”center” font_family=”Default:regular” color=”#ffffff” title_background_type=”pattern” title_background_pattern=”https://www.gomommygo.nl/wp-content/plugins/ts-visual-composer-extend/images/pattern/31.jpg” el_file1=”” el_file2=””][themeone_spacer height=”32px”]